#47: AUU

Awkward, Unnatural, Unnecessary.

Takav dojam ostavljaju mnoge dobre stvari u životu koje još nismo uradili.

To je ono kad razmišljaš kuda dalje, koji je naredni korak, pa spaziš dobru priliku, ali ti se ona učini AUU. Tad je prelomni trenutak: da li ćeš uskočiti u nešto što deluje nezgrapno, neprirodno i nepotrebno, ili će te strah od remećenja ugodnosti poznatog zadržati na istoj nozi na kojoj si i sad?

Kojem ćeš se prikloniti carstvu?

Da pišem blog?
To mi je nezgrapno – treba smišljati reči i rečenice i teme i naslove pa sve to sklapati u suvisle celine; neprirodno – ja sam samo inženjer, bolje mi leže brojke nego slovke, nisam ni nešto ekstrovertan niti mi je život posebno zanimljiv; nepotrebno – ionako ovo niko neće ni čitati.

Da pozovem ovu slatku devojku na dejt?
I to mi je nezgrapno – trapav sam, nisam šmeker i ne umem baš da pričam priču; neprirodno – devojku poznajem tek površno; nepotrebno – ima toliko drugih devojaka u ovom gradu a, uostalom, i bez njih se može živeti.

Da se odselim od roditelja?
Nezgrapno – gde ću i kako ću sâm, i šta će ljudi reći? Neprirodno – ipak su mi oni roditelji moji jedni jedini koji me vole, paze, maze i tetoše; nepotrebno – što da plaćam kiriju kad ipak ima dovoljno mesta i kod mojih?

Da otputujem negde, u neki lep grad?
Nezgrapno – što da se lomatam kad mi je lepo i kod kuće? I kako ću da se snađem kad nikog i ništa ne znam? Neprirodno – ko još putuje sâm, a plus tamo ni ne pričaju moj jezik; nepotrebno – to je samo grad, isti kao i ovaj moj.

*  *  *

Mnoge su šanse tako propuštene, i ni 15 hiljada blogova ne bi bilo dovoljno da ih sve pobroji, a kamoli i u detalje opiše. Mnoga saznanja nisu stečena, mnoge emocije se nisu desile, a sve zato što nam je status kvo bio udoban.

Life begins at the end of your comfort zone, reče neko mudar.

Sve izvan zone komfora će se obično činiti da je AUU.

Ali, vredi li zbog tog privida propustiti život?

 

Naslovna fraza potiče iz ovog TED govora.

One thought on “#47: AUU

  1. Pingback: Bonus #1: Retrovizor | Homo Volans

Leave a Reply

