Zidanje Beograda na vodi

Što se more ministarstva moja
Ministarstva moja mojih boja
Crvene, čelikaste i bele
Boja što me katkad razvesele.

Posebno u takmičenju sportskom
Bio tenis ili vaterpolo
Kad sportaši naši pletu kolo
Krvlju, znojem, na balkonu dvorskom.

Al’ od sporta slabe vajde ima
Milioni mnogi odu tamo
Australiji, u Monte Karlo
Poreze baš ne naplatim njima.

Valja gledat’ otkud lebac suvi
Suvi lebac što bez vode neće
I Beograd sporo će se kreće
Dok mu Savu vodu ne utuvim.

 

Epohalni projekt biće sjajan
Spomenik za Malu Savu bajan
Kome l’ smeta postaviću trajvan
Trolovaću, metnuće na kajron.

Nikada se ne osećah blaže
Za autogram mene svagde traže
Al’ ne lezi vraže!

Podigla se protiv mnoga šuša
Hejtuju mi Arapina moga
Arapina koj’ je moja droga
Arapin koj’ znade šta je suša.

Maketa je njeg’va prava rajska
Vidi se da j’ on iz roda znajska
Znaju beduini solitere gradit’
Pa ć’ i nama jednoga posadit’.

Jednog pravog, falusnog oblíka
Koji biće nama naša díka
Soliterčić u oblíku dika
Jeste, dika, ali ne Trejsija.

Pa će s’ naše oči njime sladit’
Pa će naše ruke njega gladit’
A i ja ću usnicama radit’
Arapin kad stane njega gradit’.

 

Pet ‘iljada stanova ću dati
Nekom dati, a nekom prodati
Više dati negoli prodati
Neće narod prodaju da shvati.

Mene već od priče hvata zamor
Pa delija Mali urla, kliče:
Tu, u Savamali, provodiće
Svaki Srbin svoj godišnji odmor!

Delićemo vaučere šakom
Nešto šakom, a nešto i kapom
Odmori se imaju provesti
Tu gde retko ima loših vesti.

Plaćaćete PDV uredno
Pa šta misliš otkud ovo čedno
Čudovište od četristo metri
Beogradom što će da zajedri!?

 

Mora rasti Savamalska kula
Rasti uvis da bi bila čvrsta;
Savamala, od Save dva prsta
Mora rasti – makar potonula!

 

naslovna fotka: Lawrie Cate

Leave a Reply

