Silueta Džegera

Sinoć sanjam da ulazim u neku učionicu i to nervozan jer upravo treba da mi počne maturski ispit iz umetnosti. Kako to već u snovima biva. 🙂

Sêdam dakle na svoje mesto, a kolege oko mene opušteno čavrljaju. Ne znam zašto, ali od svih jedino ja dobijam svoj zadatak.

Na mom ispitnom papiru su, jedna pored druge, odštampane dve fotografije. Na levoj je pevač Silueta prikladno odeven u odelo i sa izrazom lica koji govori da on peva. Okrenut je u poluprofil. Iza njega se vidi i ostatak benda koji je podjednako skockan ali zamućen.
Na desnoj fotografiji je pak frons nasmešenog lica Mika Džegera snimljenog (reklo bi se) u nekom večernjem izlasku.

Ispod ovih slika je prateći tekst zadatka, od kojeg pamtim jedino ovo: “… Njegovo (Džegerovo) lice ne izgleda nimalo naivno.”

Moj zadatak je da elaboriram otprilike na temu kako to da bend naivnog izgleda nije potrajao ni 10 godina, dok su Stonsi (kao bend koji nije naivan, ili makar koji ima pevača čije lice ne izgleda naivno) opstali i i dalje rokaju već 60 godina.

Uzimam hemijsku i krećem da pišem, ali nešto nije kako treba. Pisaljka piše belo i ostavlja debeo i vlažan trag pa mi pisanje ide sporo. Ne obazirem se, mada me lagano nervira što sam toliko spor jer vremena nemam neograničeno. Tek posle dva-tri reda shvatam da je moja olovka zapravo korektor pa brzo uzimam pravu olovku i krećem da se raspisujem. San se ovde prekida.

Sve je to lepo i krasno, u snovima je svašta moguće, ali meni nikako nije jasno odakle ja jebeno znam tačno kako izgleda pevač Silueta!??

I naravno, kad sam danas proverio, lik izgleda upravo kao u mom snu. A mislim da sam mu facu, na teveu ili Jutjubu, sve u svemu video do dvaput u životu.

KAKO!?

Freak show.

Leave a Reply

